wtorek, 21 czerwca 2011

Czesanki wełniane

Witam
Mam do sprzedania czesankę wełnianą. Jest to wełna surowa, krajowa 28-30 micron. Jako że kupuję ją w hurtowni w większej ilości to mogę bez problemu odsprzedać.
Nadaje się zarówno do przędzenia jak i filcowania - choć osoby przyzwyczajone do niemalże samofilcujących się merynosów mogą narzekać ;-)
Ja z nią pracuję i nie mam problemów.
Do przędzenia jest idealna - pięknie się wyciąga i skręca.
Poniżej fotki:



Oprócz tego mogę zaoferować farbowane czesanki, pakowane po 100g. Kolory z palety naturalnej lub chemicznej.

Tworzę także wełny melanżowe - farbowane barwnikami syntetycznymi  na multikolor. Poniżej przykładowe zdjęcia
Czesanka multikolor

już sprzędziona czesanka na wrzecionie

Czerwony multikolor

4 komentarze:

  1. Witam,a jaka jest cena czesanki surowej???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Czy mogłabyś napisać z jakiej hurtowni bierzesz wełnę z merynosów
    Będę wdzięczna bardzo gdyż potrzebuję dużej ilości
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Chciała bym odkupić trochę wełny surowej, jak możemy to załatwić?

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Ewo, ja teraz tych czesanek nie mam i na razie nie planuję zamawiać, ale odezwie się Pani na priv ladyaltay@gmail.com to podeślę parę dobrych adresów gdzie można zakupy zrobić :) No i ewentualnie mam trochę run różnych rzadkich ras, ale proponuję się przenieść na priv z dyskusją bo nie mam pojęcia czego Pani poszukuje (runa, czesanki, błamu, pranego czy nie?) Zapraszam!

      Usuń